Magsjukdom??

• 1 inlägg, 1 röst

Etiketter:

Inga etiketter ännu.

1. Konstig1
    Medlem

Sjukt,jag hittade denna sida idag 8/2-11.. Finns det någon där ute som känner till det problemet jag har eller hört talas om det så snälla skriv !!!...Kankomma sig låta jätte konstigt men jag har haft magproblem i snart 5 år,jag har gått till en "mag doktor" och vi har gjort det mesta "säger" han vilket jag inte riktigt tror på..

Jag lider inte av något,utan tål allt MEN jag kan inte "stressa" innan magen krashar och det håller sig i 3-4 dagar..
    På morgonen måste jag ligga i sängen MINST 10min annars får jag sådana otroliga smärtor i magen vilket håller i sig hela dagen och inga värktabbleter hjälper. Har varit inne på akuten gång på gång men det enda man hittat är högt blodtryck och många vita blodplättar (eller vad det heter) och sedan har man blivit hem skickad.. Smärtan går inte att beskriva,utan det känns som jordens undergång..
    Stressar jag på jobbet,vilket man oftast gör så blir min förlåt nu avförning skumig !?! Helt sjukt tänker ni säkert,och det är vad jag kallar "magen krashar" och vilket gör att jag tappar matlusten totalt och det håller i sig minst 4-5 dagar eller mindre om jag har tur !!.. Och varje gång det händer så känns det som om att jag har blivit magsjuk jag BOR på toan...

Många tror säkert nu att jag lider av stressmage men jag gör inte det.. Det enda jag vet är att det går en tarmsjukdom i släkten,vilket jag inte heller hade...
    Så snälla,den som känner igen sig? ett svar är allt jag ber om !!
    Tack !!

Skapat för 1 år sedan #

Svara

Du måste logga in för att kunna skriva.